Sunday 21 October 2012

Aku dah kembali lol

                   Tumblr_m7tzd6hbre1ryy880o1_500_large

Lol oke ehem ehem. Aku tahu, dah dekat dua bulan aku tak hupdett. Hanya Tuhan yang tahu perasaan aku betapa rindunya aku kat blog. Background, lagu, semua aku nak tukar -.- Tapi aku tak rasa nak tukar header pulakk heh.

Berbulan berabad berdekad aku tak hupdet blog -.- lol nampak beno nipunya. Sejak ada masalah dengan streamyx dua bulan lepas, memang lonely betul aku rasa HAHAHA. Nak tunggu mak aku pasang WiFi, memang berjanggut -.- Mujur semalam mak aku dah pasang. Memang return jadi budak tadika baliklah aku heh.

Baidewei, esok aku start exam. Kalau ikutkan sekarang ni giliran mak aku menghadap fesbuk beliau tapi dengan alasan aku yang kukuh, kononya aku nak cek balik nota form 1 kat internet, mak aku kasi kesempatan lol. BHAHAHA sambil cek nota, sambil cek youtube heh.

                                 

Buat exam, aku dah prepared paper Sejarah and English. Even Sejarah memang killer subject aku tapi bagi aku best pulakk lol. Mungkin aku baru faham HAHAHA selama ni faham gitu-gitu jeh. Math pulak aku rasa macam dah lemah. Padahal aku rasa subject tu fevret aku dunia akhirat heh. Aku lemah bab Locus dan yang sama waktu dengannya. Nak cari angle dan semua tu memang segala skru kat otak aku tercabut -.-

Aku suka chapter Transformation tu. Memang habit aku main dengan compasses dan yang sewaktu dengannya lol. Dan yang bestnya, esok aku start dengan paper yang tak penting. Mujur Jumaat haritu aku dah start study Sejarah dan BM untuk hari Selasa. Tak rasa clumsy last-last minit nanti -.-

K blah~


                                      Aku baca FF, macam FF masuk exam pulakk -.-

No comments:

Post a Comment