Monday 10 December 2012

Random ._.

                 Tumblr_mee4k4gds71qlfb86o1_500_large

Lol heh. Assalammualaikum.

Lol aku dah lupa nak buat intro cemana ._. dah lama aku tak hupdet ;_; busy dengan fanfic ewahh lol. Tak...internet lembab kat sini --" aku nak load pun susah heh. Buka satu tab baru laju ni. Aku memang rindu nak hupdet blog aku ni AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dah lepas dah rindu aku ni HAHAHA.

First, esok ada Showcase ape bende entah aku tak ingat namanya lol. Yang aku tahu, ada laki aku ;_; EXO-M dengan BTOB. Petang ni kalau tak silap aku dalam pukul 5 flight dorang sampai ;AAAAAAAAAAAAAA; AKU NAK PERGI KLIA SEKARANG !!! ToT Aku hantar contest kat epop pasal ni tapi tak terpilih. Apakah -_-" Tahniah kepada yang terpilih dan kepada sesiapa yang dapat pergi. Kirim salam kat laki aku tu :3

Second, GDA buat kat Malaysia weeeehhhhhh !!! Menangis sekali lagi aku bila dapat tau berita ni =.= aku harap sangat tiket tu harga RM9.99 jeh tak pun free *hentak meja* Kpoppers yang kaya raya jeh boleh pergi AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA laki aku ada T_T *fangirling* lol heh. 

                   Tumblr_mcrn8tdmec1qcndygo1_500_large

Third, aku tak beli lagi epop bulan 12 ni. Aku tak sure bila ayah aku tak busy and dapat hantar aku jap pergi kedai majalah =.= lol duit aku pulak dah habis asdfghjkl sebab aku beli merchandise heh lol. Haritu nenek aku ada kasi 10 ringgit lol 10 ringgit jeh sebab aku tolong dia tapi entah apa aku beli, tinggal 50 sen jeh kat dompet aku -_-" OMG bankrup aku  sejak cuti sekolah ni.

Last, next year aku form 3 lol perlu ke cerita? Ahhh lantak, blog aku kan. Last candidate PMR ._. lol kecut pulak bila ingat balik pasal PMR sebab cuti ni, rutin aku tidur, makan, solat, duduk depan PC =.= budak cemerlang kan ewahhh lol ptuihh. Result PAT tahun ni pun....heh lol. Math aku turun lol aku kena mintak tolong Professor Kim Myungsoo ajar aku formula Math balik =.= 

Adik saudara aku fanboy kat Sungjong time dia tak sengaja bukak Can U Smile live kat phone aku. Dia pelik dengar suara halus Sungjong tu HAHAHAHAHAHA. Fanboy kat EXO jugak, terutama dekat Luhan LOL aku pengaruh dia heh lol.

K bye



No comments:

Post a Comment