Sunday 23 December 2012

Sekolah ._.

                 

Assalammualaikum.

Baru balik dari beli baju sekolah ni lol nampak beno nipu ._. kedai semua dah tutup kecuali 7 eleven jeh haha merapu. Act, aku memang beli baju sekolah tapi petang tadi hahahaha kena tipu lol alahai aku gila ;_;

K ignore intro merepek lagi meraban tahap gaban aku tu. Dah lama tak baca karangan so ayat agak melampaui batas untuk membuat karangan lol ._. Tadi aku beli perkakas sekolah omg aku nampak satu beg ni eh lol, bukan satu tapi 3 beg ni omg smart gilaaaa kut. Tapi harga pun smart ;~~~; beg tu smart serious smart ~.~ tapi mak aku blur jeh aku tunjuk beg tu ._. omg smart lol tak habeh-habeh.


Serious smart ~.~

Then beli baju sekolah. LOL lebih tepat kain sekolah. Baju sekolah...trolol semua paras atas lutut aku ._. heh bukan nak bangga or what tapi even saiz XL pun baju kurung tu tetap atas lutut aku alahai -_-" mak aku kata nak tempah disebabkan ketinggian aku sudah melampaui batas ewahh trolol ._. 167 jeh pun k batak ._. hahahaha cemana kalau Kris sekolah kat sini lol ada ke saiz labuh untuk baju sekolah dia haha merepek lagi ._.

Lepastu, beli perkakas sekolah eh dah mention kan? Haaaa lantak. Tu aku mention beg lol. Perkakas semua dah lengkap ._. cuma aku nak beg ;~~~~~~; beg tu smart Ya Allah !! Smart sangat ;_; Dan. Saya. Nak. Beg. Itu. ;_; k lol. Pencil box aku guna yang lama sebab cantik, rapi, tak koyak pun hahaha. Aku pandai jaga barang haaa kan batak lagi oke stop ._. tapi aku jumpa pencil box ni omg pun smart hahahahahahaha.

Nak memanjangkan entri, aku ternampak beg Big Bang ._. VIP, silalah jeles lol. Dan tak cukup tu, ada satu beg yang memang membuatkan aku gelak segaban yang mungkin kat dalam hati aku lol takkan nak gengguling depan kedai tu pulak. Aku nampak beg 'Gangnam Style' hahahahahaha omg tergelak sakan aku lol. Siap ada gambar kartun uncle Psy tengah loncat trolol ._. memacam jenis beg ada omg tapi beg yang aku nak tu smart ~.~ k aku takleh stop puji beg tu. 


Memang aku nak kerat sape dapat beli beg tu ._.



Oh haaaa nak ngadu, aku merajuk dengan Myungsoo lol ._.
Blah. 




No comments:

Post a Comment