Monday 24 December 2012

Tak tahu ._.

Tumblr_meinf5litz1r3xllho1_500_large

Assalammualaikum.

Aku start buat The Truth tadi. Tak tahulah apa jadi tatabahasa aku -.- Dah lama tak baca novel ;~~; Oh sat, aku tukar balik template asal hahaha k gedik ngengada nak guna blogskins haritu lol. Jenuh jari-jemari aku mengedit balik apa yang patut. Berapa tab aku guna ._. Akhirnya, jadilah cemni blog eden. Buruk macam biasa luls eden tak kreatip ._. *lempang diri sendiri* Blog fanfic den, den memang saje praibet kan. Tak ready lagi ewaahh lol ._.

TV kat rumah aku rosak ;~~; Lebih tepat Astro yang rosak ;~~~; Tak dapat den nak tengok Hello Counselor part Gyu dengan Myung omg ;_; Padahal memang lama penantian aku untuk episod tersebut lahaiiii ;_; nasib sungguh tidak menyebelahi aku. Tadi check kat youtube, ada tu memanglah tapi aku takde subtitle english omg ;~~~~~; nak jeh den ketuk tampo baling TV ni ._. lol pahal aku guna 'eden' lol ._. dah terbiasa heh. 

Entah bila aku nak start buat cover The Truth lol ._. Baru buat sikit jeh tadi mengenangkan ff aku kat aff pun belum siap omg ;~~~; 3 chapter lagi, then pinish. Dapatlah den buat ff malay dengan aman hahahaha gedik ._. Storyline ff The Truth ni, aku dah fikir lama dan, dah buat dah pun dekat sehelai kertas. Tu pun baru separuh jalan hahahaha ;~~~; Eden still kekalkan OC kut ._. Cuma den nak tukar watak Suzy lol -.- Entah kenapa boleh terselit dia kat situ ._.

GDA tak LIVE kat TV eh? ;~~~~~~;

Blah.

No comments:

Post a Comment