Thursday 20 December 2012

kecut

                   

Assalammualaikum.

Result PMR keluar semalam. Heh aku pulak yang kecut lol. Mengenangkan next year last candidate PMR dan aku salah satu antara jutaan student yang ambil exam tu ._. Bila baca status 97' liners semalam, aku macam happy jeh bila diorang cerita result semua straight A ._. aku nak dapat 6A pun susah untuk exam biasa ni -_- heh lol pernah lah jugak 6A tapi time UB2 ._. however, aku akan try the best for PMR nanti.

Hah, semalam aku pergi Parkson pulak ._. sementara menunggu ayah aku habis meeting, aku dengan mak aku merayau lah kat dalam Parkson tu. Second time aku rasa nak patah kaki aku heh. Last, duduk kat kerusi depan kedai tv, tengok MV Fantastic Baby trolol ._. aku happy lah heh. Even Big Bang, yang penting Kpop hahaha. Aku saja lah membuat lawatan kat dalam kedai tu. TV semua bebesar heh. Geram pulak aku ._. Then, aku nampak bahagian iPad and Samsung galaxy note. Dengan selamba, aku surfing internet guna Samsung dengan iPad tu hahahaha omg laju gila kut line kat situ heh ._. sempat pulak surfing 'Infinite funny moment' hahahaha *pokerface*

Blah.

No comments:

Post a Comment