Friday 21 December 2012

Mubank ._.

                 

Assalammualaikum ._.

Mubank petang tadi.. LOL oke serious aku fangirl tahap gaban hahahaha. Second time aku jerit sekuat hati aku lepas MAMA Awards lol. Nak nak time Chunji, Sungjae, Zelo dengan Donghyun perasan jadi Sistar omg hahahaha comel lol. Aku pun keras nak menari macam tu ._. 

Infinite lol. Diorang memang tak habis-habis buat aku gila lol. Myungsoo terutama alahai ;_; entah macam mana aku nak study untuk PMR next year sedangkan poster Infinite berlambak kat bilik aku heh ._. oke stop. Poster jeh tapi aku bayangkan diorang pandang aku hahahaha nak nak pulak kalau aku tengah study math. Memang forever perasan Myungsoo tutor aku hahahaha k ignore khayalan merepek aku ._.

Back to the mubank. Infinite serba hitam tadi omg hahahaha Myung mesti suka trolol ._. berkarisma betul 7 orang tu hahahaha. Memang tak sah kalau aku tak download malam ni jugak. Yang time MMA tu pun aku fangirling sensorang kat dalam bilik ni hahahaha. Line still laju ni omygyujiji hahaha excited download segala apa yang aku nak download ._. tapi aku taktahu nak bukak apa kat youtube lol. Aku tak jumpa variety baru yang best. 

Oh haaa ! Aku nak buat cover 'The Truth' ._. ff malay aku hahaha rindu betul nak buat tatabahasa melayu lol. Tapi ff kat AFF aku belum siap lagi ni alahai ;_; takpe, aku try siapkan malam ni, then buat cover. Maybe watak aku letak Baekhyun ._. Kalau letak Myungsoo, masuk ff malay ni, dah 6 kali dia jadi main characters trolol ._. so, aku letak Baekhyun hahahaha.

Blah.


No comments:

Post a Comment