Tuesday 18 December 2012

I Need You

                   

Assalammualaikum ._.

I Need You~ lolol aku menyanyi haha. MV I Need You dah keluar. Aku tak sure bila dia released tapi aku tengok 2 hours ago trolol ._. Ahh yang penting awal lagi, aku tak terlepas heh. Tengah tunggu loading kat youtube Ya Allah...Line lembab mengalahkan apa =_=" Dari tadi aku tunggu, baru loading sampai saat yang ke 22 uuurrrggghhhhh -______- Eh tapi kan kan, Sunggyu jeh kan yang jadi role utama kat MV ni heh. Bukan Myungsoo kan kan ._. sampai sekarang aku jeles tengok MV 60 Sec tu -_-

Omg *facepalm* Ayah aku nampak aku fangirling tadi heh hahaha. Mujur time tu ayah aku tengah call kalau tak mahu kena 100 soalan aku jawab dari beliau. Oke baidewei, ff aku, aku tak sure nak buat berapa chapter ni heh. Aku rindu nak buat ff malay ewahh luls. Tapi sekarang aku rasa macam janggal jeh nak taip malay punya version heh. Dah selalu taip ff english haha. Bila baca balik ff malay aku, macam...... ._. entah hahaha. Nanti lah kalau aku ada mood nak buat ff malay, aku buat. Belog ff aku pun entah apa link heh. E-mail pun aku dah lupa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lol.

Nak lunch.
Bai.

No comments:

Post a Comment