Wednesday 19 December 2012

._.

                   

Assalammualaikum.

Lol hahaha title aku heh. Dah tak tahu nak letak apa ._. ha'ah aku belum tidur. Lol sape tanya =_= aku taip jeh heh belog aku kan lolol ._. baru habis hupdet ff tadi fuhhhh~ penat ._. asalnya aku nak tidur setelah penat shopping tadi lol. Bukannya shopping apa just round satu JJ omg nak patah kaki aku ;~~; mak aku yang *cough* dah berumur tu pun lagi laju dari aku. 

Oh dan dan ! Aku dah semsetinya wajib masuk book store kalau pergi memana shopping mall. Dah tu habit aku, lepastu masuk kedai CD. Tapi tadi aku masuk book store asalnya nak beli novel tapi entah apa mak aku cakap, tak jadi beli ;~~~~; aku nak noveeeeeeeeeeeel baaaaaruuuuuuuu !!! Tsk tsk. Oh lepastu, aku round satu book store tu, nampak lah pulak magazine YG, ada kalendar jugak. Kalendar dia omg gilaaaaaaaaaaa best dari epop lol ._. satu idol satu page, epop satu page cecampur kan? Lol EXO dengan Infinite...AKU NAK KALENDAR YG PULAK LOL ._.

Now, aku nak tidur tapi aku tengah tunggu I Need You loading hahahaha ha'ah *angguk* aku tengok balik sebab tadi tak sempat, mak aku suruh siap pergi shopping trolol ._. aku berselubung dalam selimut heh. Entah kenapa sejuk aku rasa malam ni. Ke nak demam balik ni luls alahai =__=" Baju sekolah belum beli. Nanti nak beli, demam balik heh. Ada jeh ._.

Eh konfem ke Infinite datang Legoland ni? Bila? ._.

Blah.



No comments:

Post a Comment