Wednesday 19 December 2012

tumblr

                  Tumblr_mee2lhxprd1qg1bxbo1_r1_500_large

Assalammualaikum ._.

Lol aku tengah malayan scenario kat tumblr ni heh. Kalau tak sekarang ni aku sambung chapter 25 tapi entah. Tetiba takde mood heh ._. 

Aku nak buat tumblr lah lol. Nampak tumblr scenario semua lelawo. Jelesh pulak. Tapi aku bukannya jenis yang rajin and hafal semua e-mail or pa/w kalau nak buat banyak acc heh =_= belog ni pun aku dah lupa sebab dah lama aku biarkan berhabuk. Mujur aku dengar kata hati aku //kononnya suruh simpan or tulis e-mail and pa/w acc yang aku ada. So, masa hati dah terbuka nak hupdet belog, aku cek lah kat kertas yang aku simpan e-mail dan pa/w aku tu. 

Berbalik ke tumblr, nak buat ke idok? Heh =_= tweet pun aku dah jarang bukak ;~~; aku busy bukak tab Asianfanfics sekarang ni. Trolol, teringat pulak kat kembar aku or more known as cousin aku. Dia suka sangat buat scenario merepek dengan aku *gelak* Dah lama tak buat sejak masing-masing busy dengan ff heh ._. 

Ahh, aku pun dah lama tak buat cover. Rinduuuuuuuuuuuuu ! Semalam dah bukak photoshop yang dah lama tersimpan lol, alih-alih, aku tak buat pun cover =_=" entah apa aku buat semalam heh ._. Alahai seriously aku rindu nak buat ff malay omg ;~~~~~~; tapi aku dah tak biasa nak guna perkataan 'aku' atau 'kau' untuk ff heh omg. Aku nak re-new balik ff Can U Smile tu. Onsehot or twoshot aku taktahu. Yang penting aku nak buat balik.

                  Tumblr_mf9gbdwktr1qgxuxro1_500_large

Kalendar ni takde jual kat memana ke ;~~~~; aku naakk !! ;_;

Blah.


No comments:

Post a Comment