Tuesday 18 December 2012

Baru ._.

                 

Assalammualaikum.

Aku tukar skin heh. Lol sebelum ni bukannya skin pun cuma aku teringin nak guna skin balik hahaha. Rindu nampak orang guna skin semua lawo-lawo harhar. So tadi, rambang balik mata aku nampak skin. Nak jeh gabung 3 skin jadi satu code hahaha lol ._. Harini mood aku baik pulak, asyik nak gelak jeh hahahahahahahaha.

Haritu demam memang lemah gila badan aku. Patutlah nak gelak jeh harini, baru elok demam hahaha. Aku tak boleh jalan and bangun demam tu lol. Ni baru elok demam, mak aku full kan peti ais dengan aiskrim *hentak dinding* peberet aku pulak -_- tengok jelah mak aku makan 2 aiskrim disebabkan batuk aku tak elok-elok lagi heh =_="

Oh and last, aku dah beli epoooooooooooopppppppp !!! /gelak/ terkejut aku auntie kat kedai kasi aku satu kotak lol. Aku ingat apa, blur kejap pandang kotak tu haritu lol hahahaha. Kalendar dia omg besar lol haha. Aku tak tahu nak letak kat mana xD Kalendar tahun ni pun still kat atas meja aku ni and still bulan 10. Tak tukar tukar dari bulan tu heh ._. Inpiniteu kan lololol.

Blah~

Infinite perform kat MMA. Aku suka rambut Hoya dengan Sungyeol omg smart ~.~ Pendek kata, 7 orang hero aku tu semua hensem ewah lol ._.

No comments:

Post a Comment