Sunday 23 December 2012

edit

                

Assalammualaikum.

Fuhh fuhh penat mengedit belog artwork dengan ff tadi ._. alih-alih, aku still private kan hahahaha lol. Ada mood nak buat header tapi tak tahu nak buat apa heh lol header lerr pun -.- idok, aku selalu buat quotes untuk header so, sekarang agak tenggelam otak aku memikirkan quotes apa nak letak untuk header artwork aku ._.

Poster ._. kan aku ada kata nak buat cover The Truth kan eh lol. Aku tak buat pun semalam hahahahahaha lol ._. dah berapa kali aku bukak tutup bukak tutup photoshop ni. Sekarang tengah bukak tapi aku biarkan je tu. Menunggu idea quotes terjah masuk fikiran aku sebab aku ingat nak siapkan harini jugak edit belog artwork dan ff aku tu. Esok esok, senang aku nak masukkan ff. Lol oke ff aku tak sebest tak sehebak tak sedaebak tak seawesome kak Nana ;~~~~; lol poreber aku suka baca ff dia.

Nak nak pulak semalam ke bila entah aku malas nak ingat balik, aku cari balik ff Don't Deny tu omg ;~~~~; aku baca balik hahaha menangis ;_; entah kenapa aku rasa real omg banyak kali baca pun tak boringlah ._. HunHan omg k aku berimaginasi part Luhan back-hugged tu ._. ni pun fikir nak baca balik ni hahahaha. Siries tak boring ;~;

Life is only a path of efforts

Mungkin ni kut header tu hahaha lol oke. Credit dekat Baekhyun sebab aku baru teringat quotes dia lol ._. dan dan dan... The Truth ._. entah bila aku nak start buat ahh lantak. Aku kena habiskan dulu ff kat asianfanfics tu -.- baru boleh hidup dengan aman. Chapter 27 pun aku tak buat lagi ni omg ;~~~; aku nak habiskan tahun ni jugak sebab aku yakin, next year aku jarang dapat jumpa dengan belog aku ni *menatap blog selama yang mungkin* 

Bai.



No comments:

Post a Comment