Monday 10 December 2012

Entah lol

                          Tumblr_mcrdqnynco1r1vjdzo2_400_large

                                       Aku nak korek biji mata dia lol jk

Assalammualaikum ._.

Aku baru balik dari kedai belakang rumah dengan ayah aku ni beli barang. Tak pasal pasal kaki aku kotor sebab pijak lecak. Nak lari dari anjing padahal anjing tu tak kejar pun lol ayah aku gelak jeh. Bila fikir balik ni, tergelak gengguling aku. Marathon tengah malam hahahahahahaha.

Fuhhh. Oke, malam ni tweet, fb, semua lah //lol memang kecoh pasal Showcase esok. Dengarnya, EXO-M naik LRT tadi. eh, eh? Lol untung ah sape yang naik tadi *hentak dinding* aku fangirling jeh dengar berita tu tadi kat home fb lol. Cepatlah diorang balik Korea ke China, selagi diorang kat Malaysia, selagi tu hidup aku tak keruan. Dah start berangan yang kononnya diorang datang rumah aku lol ptuihhh. Berangan jeh.

Cousin aku cakap, epop bulan ni mahal eh? RM20.90?! Lol gilaaaaa mahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal !!! 50 sen jeh pun kat dompet aku ni uuurrrrrggghhhhh -_- Mengapa harus mahal lol. Apa alasan aku kat mak aku minta RM20 untuk beli epop omg mahalnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !! Aku nak kalendaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr !!! Time aku bankrup, time ni jugak epop mahal ptuuiihhhh -_-

k bye.

No comments:

Post a Comment