Sunday 23 December 2012

Serious merepek

               

Myungsoo? Ha'ah, kenapa? Suka? Sorry, madu dah penuh lol merepek tengah malam -.-

Assalammualaikum.

Timeline Twitter aku teramatlah laju sekarang ni. Sampai tak sempat aku nak mengikuti perkembangan laki aku sebab melayan tweet merepek Danish dengan Jiha omg. Bermula dengan Danish sebenarnya then kat pertengahan tweet kitorang, entah macam mana si Jiha boleh muncul. 

Alkisahnya bermula aku tanya Danish pasal next year. Then melarat ke dunia Kpop lol. Punyalah aku mengadu tahap gaban dekat dia pasal T-Infinite shippers tu ;~~~~~; omg nak menangis rasanya lol dah menangis dah pun. Nak nak ship MyungYeon oke stop. Aku ingat dia suka pasal shippers tu sebab dia. adalah. Queens. sejati. lol rupanya taaakk. Dia patah hati sebab shippers EunYeon ke apetah Eunjung dengan Ji Yeon, aku taktahu sangat T-ara ni lol -.- Dan kitorang sama-sama tak setuju shippers tersebut. Sebab aku poreber shippers MyungYeol, MyungHyun, MyungJong dan semua shippers dalam Infinite SAHAJA !

Nak dipanjangkan cerita pasal si Jiha, aku bagitahu dia yang aku ada ternampak beg Big Bang. Seperti yang aku mention di entri yang lepas ;~~~~; punyalah dia fangirling lol hahahaha. Lepastu, melarat masuk pasal GDA omg Danish mention benda tu ;_; Aku. Nak. Pergi. K. Aku. Nak. Pergi. sebab laki aku semua ada lol. Nak pulak dekat Malaysia di mana tanah tumpahnya darahku fulahmak nak start sekolah habis ulang balik lagu Negaraku lol. K merepek ._. Aku. Nak. Pergi. Tolong. Kasi. Free ._.

Then, kitorang bermentioned habis segala tweet sampai lah sekarang ni. Habeh twitlimit aku kena alahai ;_; si Jiha pun dah hilang entah ke mana. Twitlimit jugaklah tu -.- Tujuannya, aku nak tweet dengan bini L.Joe tapi berapa kali aku mention, dia tak jugak balas -.- menghabiskan jumlah tweet aku untuk mention dia ;~~~~~; kalau tak mesti sekarang aku dah bermesra dengan madu kesayangan aku, Nafilah ewah hahaha. Oke, dia madu paling sporting lol. Korang haddooo??? 

Bai.


Oh haa, aku dah ketak link blog cover and poster aku so, kalau nak melawat, ada dekat bawah Stuff tu. Kalau nak melawat. Aku tak paksa ._.

No comments:

Post a Comment