Wednesday 15 August 2012

Time .....

                  Tumblr_m8qa8ca8fz1r5n34uo1_500_large

Assalammualaikum .

Ewahh tajuk aku tu . Macam patah hati jeh HAHAHA lol . Tak ... aku cuma rasa masa sekarang ni bergerak semakin laju -.- Ahad ni dah raya . Happy tu memanglah happy cuma ... apehal sekolah aku cuti awal sangat ? -.- Ke dah memang undang-undang sekolah aku start cuti esok ? Ahhhh ... molla -.-

Aku takde tempat nak luahkan isi hati lah lol . Seriously , aku rasa macam ada beban kat dalam hati aku ni lol . Sumting weird and wrong ;_; Semalam masa tunggu London Olympic ape entah kat 391 // sebab ada Infinite dan EXO-K , aku sempat menangis . Heh aku pun tak sure kenapa . 

                   Tumblr_m8r5bjowgp1qam7epo1_500_large

Oke tukar topik . Malas nak luah isi hati kat sini -.- Semalam abang sedara aku ada cakap yang dia ternampak T-shirt EXO kat xxxx . Lol aku punyalah excited sampai terloncat-loncat cakap kat mak aku HAHAHA . 


            Nanti belilah kalau murah . Kau pun nak pergi xxxx kan ? Nanti beli jelah kat sana .

TT_TT apehal mak aku tetiba baik pulakk semalam HAHA lantaklah . Dah mood beliau baik semalam , takkan nak ubah pulak lol . Mak aku dah cakap cemtu .... serious nanti aku tuntut . HAHAHA Oh pasal hadiah birthday dari mak aku tu . Heh lol . Aku belum upload lagi -.- Lain hari jelah .

K, blah .


                                             Btw , bila EXO nak comeback lagi -.- 

No comments:

Post a Comment