Monday 6 August 2012

Heoooooooool ~

                  Tumblr_m7zpw8rfpa1qzh5sno1_r1_500_large


Assalammualaikum .


Lol tajuk aku tu .. ignore kan . Aku kalau dah blank , memang taip jeh apa yang terlintas kat fikiran . Ikutkan , aku malas nak hupdet tapi untuk melepaskan kerinduan . Aku jeles tengok orang hupdet blog . Mana dorang dapat idea nak cerita topik apa ? Lol .


Oh semalam , kawan lama aku text aku . Seriously aku rindu dia gegilehh . Dan .. dia ada cerita pasal problem aku dengan BESTIE aku tu . Oke .. dia memang suruh aku berbaik dengan diorang . Aku bukannya tak kawan diorang ke apa cuma .. aku susah nak join diorang balik . Aku pun tak sure kenapa .


Dia ada suruh aku tegur diorang . Oke .. memang sekarang ni aku jarang tegur diorang tapi tak bermakna aku lupakan diorang . Aku memang rindu pada diorang . Tapi aku tak boleh nak join diorang balik . Aku .. ego ! Dan aku tahu diorang marah kat aku . Sejak akhir-akhir ni , Azira dan Fifi selalu menangis . Kawan lama aku cakap memang pasal aku .


K sori . Aku tak bermaksud nak buat korang macam ni tapi ... entahlah . Thanks sebab selama ni sentiasa ada disamping aku dan buat aku happy . Tapi sekarang aku tak boleh nak ada kat samping korang dan tak boleh nak buat korang happy . Sorry ...


K .

No comments:

Post a Comment