Thursday 9 August 2012

Blurrrrrrrrrrrrrrrrrrr -.-

                Tumblr_m5ci13tnoi1qi4ozso1_500_large

                                                            Yeoooooooool ~

Assalammualaikum .

Selasa haritu aku start UB2 . That's why aku tak sempat hupdet blog . Busy study ewahh . Yeletuww . Ekceli aku busy buat FF HAHAHA lol . Tak tak , aku busy baca FF dan komik lol .

Semalam exam English , GEO dan KHB . Oke , aku tak baca langsung 3 mata pelajaran tu . Seriously , tapi aku boleh jawab . Nak kata baca tu jangan harap lah . Aku cuma baca kulit depan buku tu jeh lol HAHA . Kan pelajar cemerlang ni ececeh ~

Dah tu , tak baca buku , siap cepat . Entah betul ke tak jawapan tu . English aku rasa tak kisah sangat sebab aku dah try sedaya upaya aku 'date' dengan kamus selama seminggu . Lol . Tapi grammar tetap broken -.-" KHB dan GEO ... Aku redha jelah ewahh .

                 Tumblr_m8f1lq26bn1qg1bxbo1_500_large

Oh oh . Ahad haritu aku beli baju raya . Tahun ni family aku nak tema warna coklat . Aku nak taknak pun ikut je lah dari kena marah . Dan dan dan .. mak aku punya taksub kat warna coklat tahun ni , sampai langsir pun nak warna coklat . Lol HAHAHA . Pelik jeh kalau semua waran coklat . Lantaklah . Pandai lah mak aku hias . Aku ikut jeh arahan dia heh .

K blah ~

No comments:

Post a Comment