Wednesday 1 August 2012

Woooottttwoooooottt lol

                               Tumblr_m696cgctma1qaxb3ro2_400_large

Assalammualaikum .


Happy Birthday to Me , Happy Birthday to Me , Happy Birthday to Me , Happy Birthday to Me !!! -.- k batak lol . 


Semalam birthday aku . Dah cerita k . Alahaiii , seriously . Aku terharu gilehh ada jugak yang kasi hadiah ;_; Walaupun tak ramai . Tsk . Thanks lah kepada siapa yang sudi bagi hadiah untuk aku ;_;


                               

Okeoke . Sikit jeh pun lol . Coklet tu -.- terliur aku dibuatnya masa kawan aku kasi aku . Puasa puasa ni pun ada jugak kasi cekelet . Mentang-mentanglah aku ni penggila coklat tahap gaban . HAHAHA kencing manis aku dibuatnya semalam lol --" 


Hadiah dari mak aku .. aku belum ambil lagi . Esok aku upload lah ya ? Semua Kpop Stuff yang mak aku kasi . Ayah aku pulak just belanja buka puasa kat luar . Lolol . Eden ingat dapat handphone baru sebab aku pernah mengadu yang handphone aku sekarang macam rosak lol . Takpelahh . Parents aku ingat pun aku dah bersyukur . Ewahh . 


                Tumblr_m78iioqxvi1qd6ajbo1_500_large


Oh yaa , aku ada masalah dengan Baekkie lol . Macam apa jeh ada masalah -.- tak , macam ni . Semalam kawan aku ada kasi satu link yang berkaitan dengan D.O dia -.- dan dan .. tangan aku ni yang gedik , pergi lah buka satu link yang membuatkan aku jeles ;_; Omegoshh ~ aku tak kisah kalau Baekhyun tu fanboy kat SNSD tapi tolonglahh jangan ada gosip dia dengan member SNSD TT_TT Walaupun SNSD kakak aku lol . Dan semalam aku tengok Bacon and Taengoo New Couple Sensation -.- jeles k jeles !


Kblahh ~ 


Oh oh , Ranking King ep 10 ... OMG !! Pecah perut aku gelakk . Seriously , Dongie dengan Hoho yang buat aku gelak gila gila ;_;

No comments:

Post a Comment