Wednesday 18 July 2012

Clumsy tahap gaban !

                    Ff0ea5e5d88f3f4d77b01e5af2bd0ccb_large


Assalammualaikum !


Okeoke sori kalau ada tatabahasa yang merepek atau ejaan yang tak betul di entri hari ini lol . Aku taip memang clumsy gilehh ni !! Ekceli aku takde mood nak hupdett tapi disebabkan aku nak wish birthday abang aku ni , aku hupdet lol .


                  Tumblr_m7b0flhibp1r0uv12o1_500_large_large

Happy Birthday Lee Taemin !! Wish you happy forever with your SHINee Member . Good luck in your life ! Don't Give up !! Hwaiting ~


And and and .... sori kepada yang tag aku kat tagboard . Aku memang tak sempat nak buat semua tu sejak akhir-akhir ni . Seriously , aku memang bussyyyyyyy tahap gaban !! 


Kbaii .


Eh , kejap . Kawan aku cakap , aku ni berpengaruh tapi sukar dipengaruhi . HAHAHA lol . Thanks sebab refleksikan diri aku ^^

No comments:

Post a Comment