Monday 9 July 2012

Kenapaaaaaa

                          


Assalamualaikum .


HAHAHA tajuk aku tu lol . Apehal lah aku letak tajuk cemtu -.- K lol . Ekceli internet tengah lembab gilehh sekarang ni ;__; *hentak dinding* Aku nak layan FF -.- seriously , lembab gilehh T_T


Aku tengah layan lagu-lagu T-ara dalam Day By Day . Semuanya pasal Danish dan Fifi yang jebak aku suruh dengar lagu diorang . Walaupun hakikatnya aku lebih layan boy group -.- Heh lol . Mana-mana girl group yang aku minat memang betuah gilehh sebab aku ni susah nak jadikan girl group bias aku -.- harap maklum . f(x) , SNSD , A Pink , T-ara , Sistar , Kara . Aku minat group tu jeh dari girl group .


K , foine . Eden nak layan FF -.-


                                      Entri terpendek yang pernah aku buat .__.



No comments:

Post a Comment