Wednesday 25 July 2012

Sekian lama ;__;

                
                


                                                  Cuteeeeeeeeeeeeeeee *O*


Assalammualaikum .


Sejujur-jujurnya , aku rinduu blog aku tahapp gabann !! ;_; forever aku sayang blog aku walaupun aku busy lol . Ekceli , aku tengah busy menyiapkan tempahan fanfic ewahh lol . 


Kalau ikutkan , aku malas nak siapkan fanfic -.-" Dan dan dan ... aku tengah menyiapkan 2 fanfic yang berbahasa Melayu dan English . Hebat tak ? *angkat kening* lol . Oh oh , dan disebabkan fanfic juga , aku tak sempat nak habiskan Ranking King dari episod 7 sampai 9 -.-" berserta Happy Camp ;_;


                  


Eh eh , aku dah cerita belum pasal BAP ? O.o okeoke , seriously , aku macam dah jatuh hati kat Daehyun O.O lol sori sori . Tapi , aku still suka Yong Guk --" HAHAHA tamak .


Kbai .

No comments:

Post a Comment