Monday 16 July 2012

Ko-akademik

                   


Assalammualaikum .


Pergh ~ gilaa lama aku tak jumpa blog aku ;__; lol . Last week , seriously aku busy gilehh . Memang tak sentuh blog langsung . FF jeh aku sempat sentuh lol . Tu pun aku curi-curi buka guna wifi kat sekolah . HAHAHA pelajar cemerlang lol -.-


Last week , semestinya aku busy tahap gaban . Walaupun aku ni sesi petang , dah terasa macam sesi pagi juga -.- 3 hari berturut-turut aku datang pukul 8 pagi sebab latihan sukan . Lempar Cakera dan Lontar peluru , aku dapat tempat ketiga . Bangga k bangga lol . 


Seterusnya , hari Ko-akademik . 2 hari berturut-turut iaitu hari Khamis dan Jumaat ada gerai makanan dan minuman lol . Lebih kurang macam Hari Kantin lah . HAHAHA seriously aku rasa gempak gilehh last week sebab sepanjang 5 hari tu , aku tak sentuh langsung baju sekolah . Aku pakai baju sukan . Heh lol . Aku memang malas nak gosok -.-


     


K last . Nu'est ~ Ohemgeeee ~ ACTION DAEBAKK !!! Aku suka gilehh lagu baru dorang tu . Sumpah best wooooooooo !!! HAHAHA . Boleh gilaa aku dengar lagu ni ;__; seriously aku sukaaaaaaaaaaaaa !!!


Kbaii .

No comments:

Post a Comment