Friday 6 July 2012

???

                    
Fan hugging L.Joe

                                           K , jelosssssssssssssssssss ;__;

Assalammualaikum .

Apehal internet sejak akhir-akhir ni lembab tahap gaban ? -.- K , aku benci pasal tu . Tak boleh lah nak tengok aku aman satu hari menghadap internet -.- Oh yaa , petang ni kat MusicBank ada SuJu , T-ara and 2NE1 kan ? Err , aku pun tak sure sebenarnya . Tapi , rasanya ada kot .__. 

Rabu haritu aku tak sempat tengok Showdown . Eh , tak sempat ke aku yang lupa ? Lantaklah . Yang aku tahu aku tak tengok . Dan ... dorang kata , BAP ada perform kat situ . Seriously ?! Apehal tak cakap lol -.- Hari ni showcase dorang kan ? OhMaii~ serious aku cakap aku nak pergi !!! ;__;


Semalam aku puasa sempena Nisfu Syaaban . First time aku puasa tak sahur ;__; Alhamdulillah aku boleh kuatkan semangat nak puasa sampai buka . Sepatutnya aku memang nak buka semalam mengenangkan aku round satu sekolah sebab nak cari peserta untuk Ko-akademik Sekolah minggu depan . Tapi , aku kuatkan lah juga semangat .


                    

K , rambut dia tu .__. semakin bertambah madu aku ;__; HAHAHA lol . Oh yaa , aku jumpa gambar ni tadi ,


                    

K , fine -.- seriously , aku taktahu mana satu Kai atau Taemin .__. AAAAAAAAAAAAAAAAAA !! Apehal muka korang samaaaaaaaa ??!! Lololol -.-


Last , EXO Challenge .


                                        Day 11 - 'What Is Love' or 'History' ?


-.- MAMA lol . Dedua tu aku sukaaaaaaaaaaa ;__; Tapi kalau nak ikutkan most played kat phone aku , MAMA dan History . So , aku pilih History


K , blah 

No comments:

Post a Comment