Thursday 21 June 2012

Entah -.-

                   

Assalammualaikum .


Alahaii... Entah bilalah aku nak start buat Find Ghost re-new ni . Punyalah berkobar-kobar nak buat sebelum cuti . Sebelum cuti jeh . Selepas cuti aku dah malas -.-" Haishh.. Bila aku nak buat FF , ada jeh halangan ewahh . Semalam aku buat Math dan karangan BM . Lepas tu kena study . Semuanya pasal result . Salahkan result aku kalau aku tak start Find Ghost lagi . Lol .


Seriously , aku memang rinduuuuuuuuuuuuuuu nak buat FF wehhh !! Tsk ;__; tapi entah .. macam aku cakap tadi , seperti ada sesuatu yang menghalang . Heh lol . Lagi satu , aku keliru gilehhh pasal pilihan watak -.- aku ada 7 pilihan dan ... aku taktahu nak letak siapa sekarang ni . Watde ? -.- tapi hati aku kuat suruh letak Luhan . Ewahh lol . 


                 

                                                           Smile ~ :D


Semalam ada sukan tara . Aku paling tak suka lari . Tapi semalam 80 meter , first time aku bukan peserta last yang sampai garisan penamat . Punyalah bangga gilehhh . Selalunya aku sampai last . HAHAHA . Lompat jauh .. jangan tanya . Forever aku batal . Luls . Walaupun Simaa bagi kata-kata perangsang iaitu 


Wani anggap wani nak dapat tiket konsert Infinite . Tinggal satu je lagi . Wani pecut kemudian lompat anggap tiket tu tergantung .


Lol . Tak jugakk lepas -.- Btw , thanks lahh Simaa bagi kata-kata semangat ;__; terharu ni . Tsk . Hohoho .


K, blah . 

No comments:

Post a Comment