Friday 15 June 2012

Keresahan . Lol -.-

                 Tumblr_m4v11lkdw71rr2ey3o1_500_large

                                  Tawa aku sekarang tak lagi seperti atas ni ._.

Assalammualaikum .


Aku teringin nak gelak tawa kembali seperti bias aku di atas ni . Tapi .... entahlah . Aku ingat dah selesai . Rupanya belum . Aku mengaku aku memang pentingkan diri sendiri . Dan ... aku minta maaf sangat sebab aku tak dapat nak kotakan janji aku . Hanya aku yang tahu kenapa . So , please . Jangan paksa aku ;__;


Ehem . Seriously , aku ada masalah dengan BESTIE aku sendiri . Dan ... aku taktahu nak perbetulkan kembali masalah antara aku dan mereka . Aku .... hmmm , entahlah . Aku sendiri tak dapat nak tafsirkan diri aku macam mana . Kalau aku sendiri tak boleh , apa lagi mereka . Aku cuma boleh minta maaf jeh buat masa ni . Harap faham ;__; 


That's all .
Blah .

No comments:

Post a Comment