Monday 25 June 2012

hupdet for a while . Lol

                    Tumblr_m62saogl2u1qj2et3o1_500_large

Assalammualaikum .


Sampai bilaa lah aku nak berhenti SPAM gif Baekhyun ? ;__; aku memang dah kena fever dari diaa . Lol . Tak kira masa , tempat dan di mana jua // lol . Baekhyun sentiasa di hati dan fikiran aku . Lololol . Memang ramai anti aku kalau ada EXOtics yang baca entri ni . HAHAHA . Eh , lantaklah . Blog aku kan .__.


Aku sebenarnya ... taktahu nak hupdet pasal apa . HAHAHA . Ni semua pasal nak lepas kan kerinduan hupdett bila tengok orang lain hupdet . Aku nak buat cover , tapi malas -.-" Lololol . Kenapa sifat itu mempengaruhi diri aku saat ini . Ewahh . Bak kata Simaa


                              Semakin dramatis ayat Wani sejak akhir-akhir ini .


HAHAHA . Pandangan Simaa tu buat aku nak gelak berguling-guling jeh . Semalam dia ada text aku pasal satu FF . Dan , dia memaksa aku untuk baca . Walaupun internet dah dipengaruhi oleh siput , aku baca juga mengenangkan Kim Myungsoo main characters FF tersebut . Dan .... seriously , Baekhyun tetap tak hilang di ingatan aku . HAHAHA lololol . 


                 

Blah sebelum ramai yang anti aku dan blog aku .


                       Aku teringin buat FF yang bertajuk 'My Life With EXO-K' ;__;

No comments:

Post a Comment