Thursday 14 June 2012

Result | -.-

                       

                                                 Forever Kim Myungsoo . Lol


Assalammualaikum .

Aku demam . Lol . Seriously aku tak suka demam ! Walaupun dapat cuti tapi kalau di fikirkan betul betul , demam menyeksakan diri aku . Lagi terseksa dari belajar kat sekolah lol . Btw , aku tukar style blog aku . Disebabkan aku kelam kabut semalam , inilah hasilnya . Heh

Aku tengah download Ranking King Infinite ep 3 . Sejak aku dapat result aku ni , makin tak dapat aku layan variety show . Luls . Aku malas nak bahas result aku . Heh lol . Apa yang aku target , tak sampai . Apakah ? -.- takpe , aku akan usaha lagi .

Sejak akhir-akhir ni aku selalu layan AFF . Naik gilaa aku baca FF kat situ . Lol . FF kat situ buat hidup aku tak keruan ewahh lol . Seriously , kalau aku baca FF angst , aku menangis sebab aku dapat rasakan watak perempuan dalam tu lol . Simaa cakap aku boleh gilaa baca FF kat itu . Aku pernah curi curi baca FF time BM kat sekolah . Luls apakah ? -.- cikgu pun macam tak kisah jeh . HAHAHA . Peduli apa ? Heh .__.

Kenapa dengan aku ? Aku selalu rasa nak menangis tapi air mata tak keluar . Aku pernah cakap kat mak aku macam tu . Mak aku balas ,

                  Tu maknanya benda yang buat kau nak menangis tu tak sampai ke hati .

Lol . Yeke ? -.-" Setiap malam perasaan aku macam tu . Aku pun taktahu kenapa . Heh . Nak kata masalah kat sekolah , dah lama selesai . 
Result ? -.- entahh . Aku sendiri tak dapat tafsirkan keadaan atau mood aku T_T

Electric Shock f(x) best !
Ppyong ~


No comments:

Post a Comment