Saturday 30 June 2012

Fangirling -.-

                  Tumblr_m6a9thfij01r21qx7o1_r2_500_large

Assalammualaikum .


Ehem . Tajuk aku tu -.- Harhar ignore kan . Aku kan suka merepek lol . Tapi hakikatnya , aku memang fangirling tahap gaban semalam . Heh lol . 


Aku yakin , bagi sesiapa yang menonton MusicBank semalam , pasti akan fangirling bila tengok Teen Top dan Infinite gabung stage . Seriously aku cakap , kalaulah ayah aku takde kat ruang tamu dan mak aku takde kat bilik time tu , memang runtuh rumah aku rasa -.- Ljoe dan Myungsoo buat aku lupa pada Baekhyun . HAHAHA lol . Aku terus download masuk henfon performance diorang tu .


                 Tumblr_m6aqj94pvv1r4iklmo1_500_large_large


Another , pasal Hari Interaksi Intelek semalam . Aku kena ambil sijil . Tapi mak aku tak ambil gambar -.- Heh lol . Mak aku lupa ;__; Alahaiii mak aku ni . HAHAHA . Mujur ada cikgu yang ambil gambar setiap pelajar yang ambil sijil . Bolehlah aku mintak lol .


Find Ghost re-new , aku dah buat sampai chapter 3 . Infinite ? Who Are They ? pun sampai chapter 3 . My Life With EXO-K aku baru buat chapter 1 semalam . Mau pecah otak aku fikir grammar -.- Heh . First time kan buat FF versi English .__. memang nak menangis lah . Aku tak rujuk kat gugel translate . Malas nak buka internet time tu -.- Lol . So , aku main hentam jeh segala grammar . Lololol


K, blah .


E-pop baru dah keluar tapi aku belum beli lagi -.- Mak aku belikan KPOP Trivia untuk aku semalam . Thanks Mom ! Hoho . Ada EXO-K .__. lol -.- poyo

No comments:

Post a Comment