Saturday 14 April 2012

Bace jelahh . LOL

                             

Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Ohmaii ~ Hari ni bezdayy Bestie aku time Primary School . Alahhaiii ~ Serious aku rinduu gilaaaa kat diaaaaa !!! Sejak dah masuk High School ni , aku dah jarang jumpa dengan dia . Calling ape lagi . Alahhaii ~ bilaa kita boleh jumpaa ? Nak call kau , aku takut kau dah tukar nombor je . Tsk . Ada masa aku pergi rumah kau K ? I miss you so much Qila !!!


                          


Ehem , K tutup kisah rindu dan sedih ni . Aku nak bukak second cerita yang hot lagi terkini // Ewahh ~ Pasal EXO dan MAMA . Alahh , MAMA tu bukan mak aku . Tajuk lagu EXO tu . Lagu tu best tahap jiwang aku ! Tapiii..... tulah . Ada unsur Iluminati pulakkk -.-" Heh , tak dapat laa aku nak dengar lagu tu nanti . Takut sesat pulakk . Kenapa lagu tu ada unsur Iluminati ? Patah hati aku . Aku selalu menyanyi lagu tu . Tsk . Bongok SME ! Aku benci kau ! Kenapa bagi EXO lagu yang ada unsur tu . Dulu SHINee pun sama . Lagu Lucifer tu rite ? LOL kesiann diorang . Lagu tu menggoda jiwa aku tapi SHINee dulu takde lah HOT sangat aku rasa pasal Lucifer tu . Yang EXO ni ....... Entahlaa --" Wehh , aku nak nyanyi lagu tuuu !!! 
One more , kenapa ramai tak suka EXO bawah SME ? Aku no hal je . Luls .


*Batuk* Tukar topik . Aku nak cerita pasal sekolah semalam . Mood cikgu MT aku sejak akhir-akhir ni nak marah orang jeh . Luls . Berderau darah aku bila nak belajar MT . Tsk . Bila belajar GEO pulakk aku rasa best . Heh , padahal aku tak suka belajar GEO . Maybe sebab mood cikgu tu dah baik sebab mengandung ? LOL merepek . First time belajar GEO fokus tahap gilaa Khamis haritu xDD


Kbaii .


                                          Aku rinduu laguu tuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!