Tuesday 17 April 2012

ehem . LOL

                              


Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Ehem . Sehun aku punyaa . LOL . Nak kena penyepak ke hape aku ni --"


Heh , intro ke tu ? Sepatah haram tak macam intro -.-" Semalam aku datang sekolah pagi-pagi buta . Eh , takdelah pagi sangat . Dalam pukul 9 lebih macam tu lah . Aku sebenarnya ada kelas tambahan lebih kurang macam tuisyen pukul 11 . Tapi ayah aku buzy so , dia hantar aku pepagi buta cemtu . 


Asdfghjkl ~ i'm a loner . Ceh , lagu CNBLUE pulak yang terselit ni . Mana taknya . Aku datang je , just budak RK je yang ade . Dah tu , diorang sebok bincang pasal rombongan Gunung Ledang . Aku pun dok dengar jelah diorang borak-borak daripada aku duduk macam tunggul kat surau tu . Terasa lambat pulak masa berlalu semalam . Luls . 


Dah tu , kelas tambahannya aku lambat masuk . Tawaf satu sekolah nak cari cikgu . Sekali , dah setengah jam cikgu ajar . Heh , aku dah happy dah ingat cikgu tak datang sekali , Wawa cakap dia nampak cikgu kat makmal Sains .


                                         Weh , cikgu kat dalam makmal sains lah .


Alangkah retak sejuta hati aku bila kena pergi tuisyen tu  //ceh ayat -.- Dahlah kena perli sebab masuk lambat , tambah kena buat latihan yang sepatah haram aku tak faham TT_TT Terseksa aku buat sejarah . Tsk . Copy paste jawapan je . HARHAR .


                                                       

Ohyaa , semalam aku dah start buat FF baru . Oneshot kot . Aku malas nak buat banyak chapter . Heh . cover pun dah siap . Watak perempuan tu aku saja letak gambar Ji Young . Padahal watak perempuan tu aku buat own characters . Arhh , lantaklah . Aku malas nak buat cover balik -.-"




AAAAAAAAAAAAAA !! Buruk -.- Kbaii .


                             Aku dah lama tak buat Tuto . Malas lah . Aku rajin , aku buat .