Saturday 7 April 2012

Entah -.-

                   
                  Alahaii .. comel betul gif atas ni . HARHAR

Assalammualaikum , anyeonghaseyo :)


LOL Title aku . Ignore kan . Semalam aku layan Shut Up Flower Boy Band Parody kat Second Invasion . Heh , lain macam pulakk aku tengok dorang . Sebab aku dah biasa tengok actor asal . LOL . Lawak tahap gaban !


Err .. Aku ingat nak hupdet blog FF pasal watak Can U Smile . Loyal Readers aku  dah kecoh suruh letak kat blog . Aku malas nak taip sebenarnya . Kalau aku ada mood nanti , aku letak . Lagipun FF tu Oneshot . Mestilah panjang menjela . Aku suruh mak aku taiplah -.-" HarHar . Mak aku kata malas . Tsk . Sabar ye Loyal Readers aku . Heh . Aku hupdet watak je kot .


Semalam , Fieyka pulakk tak datang sekolah -.- Haishh . Apa kena dengan Double F ni ? Khamis haritu Fifi tak datang . Harhar . Balas dendam ke sayang oii ? Si Fifi pulakk , datang-datang je dah goda aku dengan tunjuk komik baru abang dia . Luls . Pecah perut aku baca !


                   

Aku pujuk mak aku nak beli komik baru sebab aku dapat duit kutu minggu ni xD Tapi ayah aku kata tak pergi mana-mana hari ni . Alahaii . Aku boring lah duduk rumah ! But ... Dengarnya esok mak aku ajak pergi TS . Harhar ! Shopping tahap gaban lah . Duit kutu manyak maaaa ~ Luls . 


K baii . Hupdett watak .