Thursday 12 April 2012

Gempa bumi .

                         

Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Kenapa title aku agak skema ni ? HARHAR . Err .. Kenapa aku rasa nak SPAM je semuaa gif NU'EST yang aku ada ? Ahakss . LOL pengulangan , JR dan Minhyun laki aku !! Heh #perasanperasan .


See ! Muka JR macam Byunghee rite ? Saje je nak ingatkan aku kat Byunghee tu xD Heh , serious . Masa tengok variety show dorang , aku asyik panggil JR , Byunghee je . Ahakss . But.. Kenapa aku cerita JR je ni ? LOL kesiann Minhyun .


Ohyaa , bezday Sehun ye hari ni ? Happy Birthdayy Sehun oppa !! Happy always and do not give up to raise EXO ! Hwaiting ~


                                Tumblr_m27wx07bps1r8i9eqo1_500_large
Alahaii , comelnyaa ! *O* #meltingmelting . HARHAR aku tak sempat nak buat cover . Lain kali lah . Aku belum kutip gambar diaa lagi . Heh , aku selalu kutip gambar Luhan dengan Kai je xD


Haaa , semalam gempa bumi kan ? Tapii .. Kenapaaaa akuuuu takkk raassaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ???!!!! Aku tak sedar pun yang bumi bergempa //LOL . Sebab aku tengah syok layan TV then , tertengok berita pasal gempa . Tu yang aku terus bukak FB . Kecoh pasal gempa . Kembar terbaik aku lah , status semuaa pasal takut , gempa . Doa kepada Allah semoga semuanya selamat dari malapetaka . Aminnnnn ~


Again , ni sinopsis and watak untuk FF aku .


                                                                               Can U Smile

Komen eh ?


Hot ~ kakak sedara aku minat Infinite ? AAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Aku harap diaa tak curik Myungie aku . 






Tapi diaa kata diaa suka lagu je kann ? K selamatt xD 


Blah , baiii .


                              

                                                  Aku tukar lagu kat blogg .