Saturday 7 April 2012

FanFic hupdett

                   image

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Aku dah hupdett watak Can U Smile . Fuhh .. penat menaipp . Harhar . Nanti kalau ada masa aku hupdett Oneshot pulakk . Aku takde mood nak hupdett pepanjang ni . Bukan hobi aku . Kalau nak tunggu mood aku ada , memang berjanggut lah korang . Heh . 


                                                          Can U Smile

Sori kalau sinopsis tak best . Tapi kalau nak ikutkan classmate aku , diorang suka FF ni . Ewahhh . Bukan nak puji diri sendiri tapi aku jujur . Lagi satu FF yang diorang suka , Christmas Love . Cover FF ni ada kat Artwork aku tu . Tapi aku belum hupdett watak lagi . 

Aku harap korang support FF yang aku buat ni . Sebab aku masih mentah dan fikiran pun belum matang // LOL . Kalau ada salah tatabahasa ke atau apa apa je lah , tolong kasitahu aku . Thanks sangat-sangat !! // Kesat air mata 


                                         

Kbaii .