Tuesday 10 April 2012

Why Why ?

                           image


                                      Sesungguhnya , aku cair terhadap mamat kat atas ni . LOL


Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Aku sebenarnya tak tahu nak hupdett ape . Tapi disebabkan aku bosan , aku belek-belek sikit blog aku ni . See ! Aku tukar skins lagi . HARHAR . Aku cepat bosan dengan skins lama LOL . 


Exo K and M sekarang ni dah maju di kalangan Whoopers // Heh ayat -.- Ramai suka Luhan sengan Se hun kan ? Err .. Tapi aku rasa ramai yang lebih suka Luhan sebab dia comel . Heh . 


Aku sebenarnya belum boleh kenal sangat muka-muka Exo ni . Nama je aku hafal . Yang aku kenal pun , Kai , Luhan dengan Chanyeol . Tsk kesian . Oh yaa , Bias aku kat Exo K Kai , Baekhyun dengan Su Ho . Amacam ? Ada madu di luar sana ? HARHAR . Exo M ...... Tao , Luhan and Kris . Heh , aku tahu ramai bini Luhan kat luar tu . Tapi aku dah terminat kat dia xD


Tajuk aku sama sekali takde kena mengena dengan entri ni -.-" LOL aku taktahu nak letak ape . Ekceli tadi tengah dengar BTD part 'Why Why' , tu sebab letak ayat tu . Heh , Kbaii . 


                                                     D , A . AM ! W A CD !!