Wednesday 25 April 2012

I'm back and comeback again ! LOL

                               


Assalammualaikum , anyeonghaseyo !!!


*Tiuptiuptiup* Haihh .. Dah berhabuk blog aku ni . Berapa lama aku tak tekan button Dash ? Harhar . Aku rinduuuuuu kauuu blogggggg !! Finnaly , dapat jugak kitaa dating lagi ! Disebabkan aku dapat nambe 7 , lappy aku jadi mangsa . Heh . Memang banyaklah story yang aku nak cerita . So , entri ni agak panjang .


First , pasal birthday Bestie aku and birthday Luhan . OMG ! Terkilan gilaaa sebab tak dapat wish tepat pada hari dan masa birthday Luhan . Bukan sebab lupa ke hape . Pasal result lah ! Nak buat cover pun tak dapat . Tadi baru buat . Photoshop and Photoscape habis berhabuk tahap gaban ! Ni haa covernya ,




Aku buat simple je . Sebab aku tahu , bini dia yang lain buat lagi cantik . Heh . Cover birthday Bestie aku , belum buat lagi . Malas nak buat . Esok esok je .


Meh nak cerita pasal birthday Bestie aku si Fifi ni . Harhar . Meriah tahap gaban ! And paling bestt , time balik . 2 bungkus tepung habis aku and member baling kat diaa xD Time rehat , kitorang makan kek . Aku dengan member beli pagi semalam . Dia taktahu . LOL bangga tengok diaa happy and terharu ^^ 


2 kali diaa menangis // perlu ke cerita ? Ahakss . Banyak hadiah diaa dapat ! Jeles gilaaa . Cikgu pun kasi . Heh , jelly jelly !! Coklat dapat 4 , teddy bear dapat 2 . 






AAAAAAAAAAAA ! Jelly gilaa kot . Birthday aku bulan puasa . Huh , jangan harap nak makan kek ! T_T *tugambarhadiahyangdiadapatuploadkattweet*


                                      


Hari ni , aku tak pergi latihan merentas desa xD aku cirit birit . Bukan malas . Sabtu ni , aku ada pertandingan buat ikan hiasan kat SMKBB . Kalau ikutkan , aku malas nak masuk . Tapi cikgu tu desak aku . Aku pun terpaksa lah desak Azira sekali teman aku . Hahrhar . Aku tak boleh bawa diri ataupun usaha sorang-sorang . Serious aku tak suka keseorangan . Ewahh .


Semalam aku sambung buat Our Melody Love . Aku ingat boleh siapkan sampai habis semalam tapi tak sempat jugakk sebab aku tengok TV LOL .


Kbaii , panjang sangat ke entri aku ni ? -.-"


                                                          Happy Birthday Fifi !!