Friday 6 April 2012

what's up ?

                     

Assalammualaikum , anyeonghaseyo !


Err ... aku nak tukar bias kat BTOB laa . Harhar . Aku pilih Minhyuk ! Peniel still aku minat tapi entah sejak bilaa Minhyuk lebih berkuasa kat dalam hati aku . LOL . Merepek .


Semalam aku tak tahu aku tidur pukul berapa tapi yang aku tahu aku tidur lepas buat FF . Luls . Ekceli ... Aku nak sambung Find Ghost -chapter 4- sebab Loyal Readers aku dah bising . Tapi aku takde mood pulak nak buat cerita hantu malam-malam -.-" Karang terbawak kat dalam mimpi , korang nak tanggung ? So , aku membawa diri dengan mencoret apa yang terlintas kat fikiran . Ewahh . 


                                


Dalam dok sibuk aku berangan , tangan aku tetiba tulis apa yang aku berangan and sedar tak sedar ...... Jeng jeng jeng ~ chapter 1 sudah siap ! Harhar . Fanfic baru lagi xD Aku belum fikir tajuk ape . Entah dari mana muncul watak tu . Padahal aku just berangan je . LOL takpe , dah Allah kasi aku idea cemtu so , buat jelah . Harhar .


Aku dah lama tak edit blog FF aku . Ahakss . Aku pun dah lama tak hupdett FF baru . Harhar . Kalau hupdett pun ... ade ke yang nak baca FF aku ? FF aku tak best . Takpe , try je . Nanti aku suruh senior ajar . 


Semalam kat sekolahh .. punyelah bosan tahap gaban ! Ramai cikgu tak masuk . Tapi best jugak .. aku buat kerja sendiri . Bila cikgu ramai tak masuk , Fifi tak datang pulakk -.- Kalau tak boleh main TruthOrDare . Last-last , aku borak dengan TaeHoy wifuu pasal KPOP . Harhar . Kembar terbaik aku !


Ppyong ~