Friday 27 April 2012

Takde kerja , cari kerja -.-

                          exo-k

Assalammualaikum , anyeonghaseyo .


Tajuk entri ni takde kaitan pun dengan apa yang aku nak cerita hari ni . Luls . Aku letak jeh tajuk tu sebab aku tak tahu nak letak tajuk ape . Aku kan forever taktahu intro , tajuk dann ... penamat . Heh .


Tadi aku buat ni untuk hilangkan bosan ,




Aku pun taktahu kenapa NU'EST pilihan aku untuk dijadikan model cover . Harhar . Tapi , bila fikir fikirkan balik , macam best pulak kalau aku buat FF ni . LOL heh . STOP WANI ! FF kau yang sebelum ni pun belum siap sepenuhnya . AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !! LOL . Takpe , aku siapkan dulu yang lama , buat FF ni senyap senyap . Heh . Takde keje // LOL . Title tu . 


Esok competition . Habis aku SPAM status fesbuk mintak doakan aku supaya berjaya . LOL SPAM ke ? Aku rasa aku baru hupdet satu status . LOL . Semalam berlatih . Aku ingat senang . Nak menangis air mata darah dah aku rasa . Akuarium tu berat tahap gaban ! Nak hias tu , bukannya senang . Aku search kat gugel image , macam senang je hiasan tu . Bila buat .......... Haih , entahlah . Aku akan usaha lagi !


Jumpstart semalam , senang lah jugak . Clumsy gilaa aku study time rehat semalam -.-" Mujur boleh jawab . Ewahh .


Aku cakap kat mak aku tadi ,


                                                         Ma , nak EXO .


Mak aku balas ,


                                                       Ada jual kat mana ?


Luls . Nak tergelak tahap gaban aku rasa xD Al-maklumlah , mak aku belum kenal EXO lagi . Aku just suruh beliau dengar lagu EXO jeh dulu . Haish , takpe takpe . Aku kenalkan sorang sorang member EXO kat mak aku nanti . Terutama , Sehun , Chanyeol , Baekhyun , Luhan dan Kai .


Baii .


Lagu baru BAP dah keluarrr ! Ready for download ! Sumpah daebak tahap gaban ! Lebih kurang macam Warrior dengan Unbreakable jeh rentaknya . OMGGGGGG ! Yong Guk , jangan buat aku lupa Sehun ! BAP makin hampir menjatuhkan EXO dalam hati aku . Luls .