Friday 27 January 2012

AKU DEMAM !!

                   Tumblr_lxtl08hhq91qcmz8jo1_500_large

assalammualaikum , anyeonghaseyo !


aku tengah demam sekarang . adoyaiii , kenapa tak demam nex week je ? tak payah sekolaa . ahakss . homework aku belum buat satu pun ! OMG ~ lantak kaulah Mr Homework . aku malas nak layan kau buat masa nie . aku just layan blog je dulu . but .. MT banyak homework sehhh !! mujur cikgu bagi hantar Selasa nex week . nota Sains , aku belum siap jugakk . senang cerita cuti CNY seminggu nie aku tak sentuh buku langsung lah ! rajin kann ?


semalam sempat jugak main henset dengan Fifi . mesej lah kiranyaa . macam biasa , aku kalau mesej dengan dia konpem pasal lelaki-lelaki hensem . Lol . dia tak habis-2 dengan Suji diaa . aku ingat dia nak taip SuJu . dia kata Suji budak Sabah , terjumpa kat kampung dia . alaahhhaaaiiii . Sabah ?? jauh sehh aku nak tolong kau hantar hantaran nanti . ahakss . Yang aku pulak , sibuk dengan Kai !!! OMG ~ habislah kalau dia ingat Kai tu Taemin dia . -__-"
watever lah .


aku updates blog nie dalam keadaan batuk yang sangat teruk . // Lol . ayatt . 
ermmm , aku pernah kasi mak aku baca FF yang aku tengah buat sekarang . mak aku kata aku macam dia dulu-2 , minat buat cerpen . Urghhh . Mama ! nie FanFic , bukan cerpen . Tsk . mak aku tak puji pun . just baca je . Mak aku baca macam takde feel jee . Tsk . bukan nak kasi sokongann T__T . 


K , chow .

No comments:

Post a Comment