Monday 30 January 2012

CURIKK FOLLOWERS !

                   Tumblr_l8r2cmkxtz1qcpqdno1_500_large

You know them ? They are my husband . It's danger if you want grab them from me ! algesseoyo ?

assalammualaikum , anyeonghaseyo . * batuk againn ! *

aku baru habis curik follower-follower orang . HAHA ! Pandai lagi bijaksana kann ?  Luls . tapii , yang aku hairan tu , aku bukak semuaa blog 'INSPIRIT' you knoww ??!! OhMaiii ~ kejelesan aku kat sini . yang mana Shawol pun aku bukak penuh pasal Infinite . Kyahhh ~ I'm an Inspirit and Shawol too !!! follow lah jugak blog aku . dahlah bias kau tu , husband akuu ! Luls . nak meroyann kat sini pulakk . * batuk makin kuatt *


then , ade sesetengah blog yang aku jelajah , takde Cbox or Fibox or any box else . macam mane aku nak tinggalkan message ?? kan aku dah tak jadi nak follow . PADAN MUKAA ! Luls , kejamm . Lain kali lengkapkan Cbox tau ! tak kira lah Follower kau dah banyakk ke . hargaii aku sikit yang follower masih sikit . nak tambah follower nie . kalau taknak jugak , lantak kau lah . 


nak jeles lagi ni . tadi bukak blog sorang umat yang loyal Inspirit macam aku nie . Mak Aihhh ~ jeless tahap gabann aku ! mane tak , semua entri blog dia 'FULL WITH INFINITE' ! Tsk . kan aku dah jeles . nak follow , takde Cbox pulakk . daripada aku sakit hati or demam aku makin tinggi , aku chow terus dari blog tuu . paling banyak si Yeollie pulakk tu . Ohmaii ~ BF ke-2 aku kat Infinite . Heeee ~ BF je . Husband aku si Myungsoo tuu ^^ .


K , dah mengadu , nak Chow makan ubatt .

No comments:

Post a Comment