Saturday 28 January 2012

DAH ELOK DEMAM !

                   Tumblr_lygy6kbf9l1qbzpjwo1_500_large

assalammualaikum , anyeonghaseyo !


hari ni , aku dapat updates sepuas-puasnya sebab demam aku dah elok . Alhamdulillah ~ cepat kan demam aku elok ? Lol . tapi , aku jarang demam . so , bila aku nak demam tu , macam-2 tanda die bagi . first , telinga aku sakit gilaa babeng ! second , sakit tekak . third , batuk . adoyaiii ~ nak buat aku demam tu , terus jerlahh panas ! tak payah nak buat aku kena tahan sakit . kalau sakit sikit , takpelah jugakk . Urghh ! sakit hati aku . entah ape jenis demam aku nie . sekarang , aku kena tahan sakit tekak . perghh ! sakitt gilaa babenggg lahh ! aku tak boleh nak telan sumting . makan pun tak selera . Lol . turun berat badan ^^


topik lain . tadi aku usha-usha blog cousin aku . wahhh ! terharu ade pasal aku kat blog diee . ekceli , die buat updates pasal orang kahwin kat Kluang , Johor haritu . tapi , aku tak updates pasal org kahwin tu kan ? yang aku updates pasal aku pergi main bowling and pergi Danga bay . tapii , malas pulak aku nak updates pasal tu . panjangg nanti . nak tahu pergi blog cousin aku jerlah . taim pergi tengok orang kahwin tu , semua family aku just check in hotel bajet jee . ahakss . hotel tu pun , boleh tahan lah . then , selebih punya story , baca kat blog cousin aku lah . tu pun kalau nak baca . taknak , aku tak paksa .


semalam sempat aku check out YT pasal SUPERHERO aku . tak jumpaa ! Arghhh ~ tapi , macam mana kawan aku boleh dengar ? kawan aku cakap dia dah dengar SUPERHERO tu . dia kata best . so , aku pun teringin nak dengar tapi tak jumpaaa !!! Waaaaaa ~ nak nangiss T_T . aku check out kat YT SME pun tak jumpaa . lastly , aku bukak teaser EXO . ade Kai ^^ . Lol . AAAAAAA !
Lagu TWO MOONS - EXO , dorang feat dengan Key laaa !! Ohmaiiii ~ // melting . Lagu tuu bestt gilaaa babengg !! 




yang nie cut part Key . tak sangkaa aku Key pandai rap . ahakss . K , nak chow cari SUPERHERO . aku takkan give up . memang aku nak dengar gilaa-2 lagu tu .


Kbaii .

No comments:

Post a Comment