Monday 23 January 2012

aku rinduu blogg !!

                    Tumblr_ly3jj9zk8u1rnnk56o1_500_large

assalammualaikum and anyeonghaseyo !

aaaaaaaa ! aku rindu kat blogg aku ! dah 2 minggu aku tak bukak . buzy sikit . haha . ada banyak story yang aku nak cerita . first story pasal budak baru kat kelas aku tu . aarrghh ! seriously , aku benci gilaa tengok perangaii dia ! macam dia hebat sangatt . ishhhh , jgn harap aku nak ajak dia join grup aku . grup aku takde sorang pun perangai macam dia ! sakitt hati sehh . then , 14 january hari tu birthday bestfriend aku ! Siti Nur Alia . dia Primadonna . aku kasi hadiah kat dia poster FTISLAND jee . HAPPY BIRTHDAYY ! then , aku sekarang dpt updates pun guna lappy kakak sedare aku . aku kat Johor . bercutii ! aku malas nak layan FB . sekarang banyak lagu baru laaa . taktahu nak letak lagu ape . semuaa lagu best ! tp aku pilih lagu Crazy . lagu nie kena dengan jiwa aku . Lol . okee , sekarang aku tengah waiting for SHINee's comeback ! tak sabar nak tengok OnKey akuu . okae , nak chow pegi main bowling . aku ingat cuti ni nak enjoy laa . but banyak homework pulakk . =..=" bengang ! kbaiii .

                                                           HAPPY CNY !!!

No comments:

Post a Comment