Monday 30 January 2012

ponteng :)

                   Tumblr_lxf0hukh5x1qkc7pqo1_500_large


aku tengah gilaa tahap gaban kat pic atas nie ! dia aku punyaa . Lol . macam watak manga pulak aku tengokk xD


assalammualaikum , anyeonghaseyo . * batuk *


hari nie aku tak pergi sekolah sebab demam aku kembali menyerang . Lol . batuk , sakit tekak , pening , semuaa ade sekarang nie . tapi aku gagahkan juga menaip untuk entri hari nie . // ayatt -__-" . ermm , aku ekceli nak pergi sekolah tapi parents aku yang suruh cutii . // bukan aku ke yang nak cutii ? Heeee ~ shhhh . ade sebab okeee ?! 


aku ekceli updates entri nie sebab nak cerita pasal cover aku . tadi bukak FB kejapp . Mak aihhh ! ramai yang like cover aku !! see ~






ramaii tak ramai takk ?? // cehh ~ poyo . nie cover pertama . aku post 2 cover . yang bawah nie cover kedua . baru buatt .








amacamm ? cool rite ? ahakss . pujii buatan sendiri . tak sangkaa ramai LIKE . Tanks guyss !! 


okee , aku nak story tu je . K , nak chow tengok TV . * batuk again *

No comments:

Post a Comment