Monday 30 January 2012

waiting for it !!


aku suka gilaa babengg tengokk gambar niee !! *O*


assalammualaikum , anyeonghaseyo . * batuk + bersin *

entri sebelum nie pasal aku tak pergi sekolah . sape nak bace , pergi la cari sendiri . sape taknak sudahh . entri kali nie pulakk pasal new K-drama yang aku tak sabar gilaa nak tengokk !! terutama ceritaa atas nie !! walaupun drama tu tak disiarkan kat KBSW , aku download jee . macam Skip Beat . aku kan tengok download . tak tengok sampai habiss punn . tak berkesempatann . dahlah drama atas nie ade husband akuu !! OhMaii ~ *O* tak lama lagi bergegar lah bilik nie . Lol . tak jelas kan gambar tu , haa nah ! tengok gambar bawah nie . jelass 10000% nak tengok casting drama tu .

             

perasan kan ade husband aku ? Lol . memang nak kena hempuk dengan Inspirit . seriously , aku tengok teaser drama nie , menjrit macam orang gilaa . Dinding rumah aku pun hampir retak sebab aku tumbuk . Luls . Jokingg . 


second drama yang aku tak sabar tahap gaban nak tengokk , drama niee !

                   

yeah ~ Dream High 2 ritee ?? Ahaaa . malam niee start kann ?? ermm , aku dah tempah remote TV dulu ! Luls . kalau tak , berebut dengan ayah aku yang nak tengok WWE . Urghhh ~ -_-" tapi , asal Dream High 2 nie tak kekalkan pelakon asal ea ? sokeyy laaa ! ade Jinwoon ^^ . tapii heroinn , ermm , aku harap Teukkie tak jeles nanti xD . 


K , baii . tetibaa pulakk pening aku carik pasal . Choww 

No comments:

Post a Comment