Saturday 28 January 2012

OhMaiiiii !





assalammualaikum and ayeonghaseyo !


Mood aku sekarang dah jelly tahap gaban dah . tadi aku usha-usha blog sape entah . then terjumpa satu link blog sorang hamba Allah nie . OhMaiiii ~ seriously , first entri aku bukak blog die tu dah buat aku jelly . Die tuh Almighty Key puye wifuu . Lol . bukan aku jelly pasal die wifuu Locket . aku kan wifuu Chicken Maniac so , buat ape nak jelly . yang buat aku jelly sebab entri die tu pasal EXO you knoww ? ade lah pasal Husband baru aku iaitu KAI . entah ayat merepek ape die letak cakap Kai tu die punye . Locket kau nak letak mane ? aku suke jugak Kai tapi takdelah aku lupakan husband aku yang lain . Urghh ~ Sabo jelah . sekarang dah ramai minat Kai . bersedia jelah nak bertambah maduu . Tsk .


then , usha lagi blog sorang umat nie . Ohmaiii ~ die Shawol macam aku . tapi blog die penuh dengan Infinite . // macam blog aku nie . Lol . Tsk . SHINee lambat sangatt comeback so , dah beralih arah ke Infinite . aku setia lagi dengan SHINee . Arghhh ~ mak aku bukak lagu Ombak Rindu . lagilahh feel nak menangiss . Tsk . 


Kbaii . taktahu nak story ape lagi . nak menagiss . T_T



No comments:

Post a Comment