Wednesday 25 January 2012

new brother !! XD

                     

assalammualaikum , anyeonghaseyo !

yoo ~ muahahaha . comel sehhh diorang ! // pic atass . macam kembar jaaaa ! kesiannn , 2min . dah ade TaeKai dahh xD . aku tak dapat Taemin , dapat Kai pun jadiklahh . // ayat alienn . 
btw , aku saja je lah jelajah YT SME . bukak-2 ja , tunjuk teaser lagu 'LET OUT THE BEAST' . seriously , lagu tu pun boleh tahan jugaklah . aku suka rentak lagu tu . ermmm , dia nak ganti Onew ke dalam hati aku ? Lol . Kai awesome weiiii ~ comel + hensem ! melting aku tengok teaser tu . aku ingat youngest brother aku // Taemin . sekali kat situ tulis Kai . ooooo , aku lupa SME ade new boy group . hikhik . aku ekceli bukak YT SME nak carik lagu baru SHINee . terbukak teaser tu pulakk . ngeeeee ~ aku nak carik SUPERHERO tapi tak jumpa . lastly , aku bukak SuJu's YT . amek kauu . layan habis SME punya YT . KBaii . chow layan YT .  ingat , KAI AKU PUNYAAAA !!! =P

                                                  I DON'T CARE ! HE'S MINE !!

No comments:

Post a Comment