Saturday 7 January 2012

nak cerita kejap

                   434225142_large

assalammualaikum and anyeonghaseyo !

rabu haritu aku start sekola . mase first datang tu , ramai kate aku cute ! //seriously . kembang dah nie . Lol . then , tanggungjawab aku sebagai pengawas kan dah bermula so , aku kena jage budak-2 form 1 taim perhimpunan . perghh , masa first aku masuk dewan , aku ingat mangsa banjir coz ramai gile ! mase aku form 1 tahun lepas tadek lah ramai camtu . patutlah , tahun nie kelas form 1 ade 7 . mase aku dulu 5 kelas je . ahaks .
then , aku dapat kawan baru . perangai dia ... erm bolehlah jugak . tapi asek nak berkepit ngan Ain je . jelly pulak aku . budak baru lagi , ada hati nak masuk geng aku ? //Lol . tak biasa lagi laa . aku tadek mood nak tambah ahli baru dalam Girls' Generation . //geng aku . Lol . Girls' Generation kunun . XD . tapi , dah takdir . nak buat cane ?
topik lain . aaaaaaaaaaa // scream . maduu aku dah bertambahh ! shittttt . aku tahu , Infinite sekarang dah ramai peminat . tapi dorang tak seloyal aku . Lol . of course la suami ke-3 aku yang jadi mangsa ! ohemgeee .  aku tahulah suami aku tu maco . ahakss . takpelah . restu kan je . lagipun aku tahu . L pasti pilih aku jugak . Lol . sekarang nie aku tengah buat 2 FF . hebat tak ? yeah ~ FF You're Mine pun belum siap , nak buat lagi 2 FF ? bagus . nak pecah otak aku nie . thennn , kawan aku yang pergi sarawak tu dah balik dah . konpem lah dah balik . Lol . aaaaaaaaaaa // scream . baikkk gileeee kut diee . die belikan aku 2 barang SHINee kat sane ! ohemgeeee ~ SAYANG FIFI !!! hensem betul suami pertama aku dekat kelender yang die belikann . jasamu tetap ku kenang !
oke , penat menaip . nak relaks main game kpop kat gugel . syokk gile ! kbaii

No comments:

Post a Comment