Saturday 7 January 2012

first day form 2

                   384771_339262929433882_200488883311288_1330878_1124304213_n_large
                                              ape gaya yang dia buat pun , still comel !

 assalammualaikum , anyeonghaseyo .

rabu haritu kan start skula . mak aihhh , seram gila aku . tak biasa lagi ekceli kat form 2 . tapi best la ! aku boleh buli budak-2 form 1 . //Lol . aku kan senior kat sesi petang . untunglah guru kelas aku cikgu yang pernah ajar aku mathematics last year . walopon juz beberapa minggu dia ajar kelas aku mathematics , lepas tu kena tukar cikgu . buat mase nie , aku taktahu sape ajar kelas aku GEO , KHB , Seni , ngan apetah lagi . sejarah and agama aku pun cikgu last year yang ajar ! yeahh ~ aku suka ! paling aku takut kat cikgu Science . dengar citer tahun lepas cikgu tu , perghhh . garang la jugak . tapi mase die masuk kelas aku Khamis haritu , aku rase die ajar biase-2 je . peraturan kelas die memang ketat ! jangan tertinggal buku kerja sekali pun . tak macam tahun lepas . aku tak bawak pun takpe . ahaks . seriously , mase last year , cikgu megajar kat depan . aku and the geng story pasal cerita hantu kat tempat duduk belakang makmal sains . dahlah makmal sains . mase rehat asik berkepit je . takutlah , ape lagi ! haha . aku yang berani nie pun dok buat homework kat ruang tamu . selalunya buat kat bilik . mak aku pun pelik XD . oke , back to topik . honestly , muke die je nampak garang , padahal die ajar relaks je . aku harap classmate aku tak buat die bad mood . then , tahun nie aku jadi bendahari lagi ! haishhh . aku dahlah malas nak mintak duit . bila aku mintak je , taknak bayar . bengang ! teringin nak makan ayam pulak . // Lol . hari Ahad hari tu kemas bilik . mak aku dah bising . ahaks . aku jumpa berlambak-lambak dairi lame aku . aku ade mood nak bace , so bacelah . tapi aku tak bace semua lah . juz dairi taim aku darjah 6 . 2010 lah kirenyer . omegott , dairi tu membuatkan aku teringat kat someone la . semut (bukan nama sebenar) // Lol . pastu semalam , taim nak pegi waktu agame . aku lalu lah kat depan koperasi . waktu tu ade kereta sorang cikgu nie . aku tak perasan siapa kat dlm kereta tu . then , kawan aku , Alia panggil aku .

                                                       wani ! kereta , kereta !

aku ingat ade kereta nak langgar aku . pelik tu , peliklah jugak . coz aku jalan kat kaki lima . takkan kereta nak langgar pulak . Lol . then , aku pun tengok lah . omangaiiii ~ seriously . muka die macam semut ! someone yang pernah menjadi special dalam hidup aku . dulu jelah . sekarang just husband-2 aku . aku bertentangan mata ngan die . pastu die tutup muka dia . Ohemgeee ~ seriously ke itu semut ? aku pun taktahu . terus mase belajar agame tak fokus // Lol . honestly , aku nak kawan dengan die balik . aaaaaaa // scream . _ _ _ _ _ _ !!! aku rindu nak main tembak-2 dengan kauuuuu !! kau dah sombong !
urgh ~ ape aku merepek nie . macam lah die bace blog aku nie . die pun takde link aku . sakkkaiii .
sambong topik , kelas aku still kelas asal ! mean kelas taim aku form 1 . happy gileee ! ekceli , mase first tu , kelas lain tapi cikgu suruh tukar . kelaskuuu , i'm backk !!! duty roster // Lol . ejaan . watever . duty roster last year pon ade lagii . rindu rindu rindu !! budak form 1 kelas kat atas . ahaks . padan muka . // Lol . senior jahat . pernah ade budak mengumpat aku ngan friend aku , Danish coz aku ngan Danish halang dorang masuk kelas sebab makanan tak habis lagi . shittt , budak tu pandang slack // ejaann , watever . kat aku ngan Danish . haishh . sabar jelah . budak lelaki form 1 tahun nie kecik-2 . macam tak cukup zat je aku tengok XD . oke , nak layan anime . dah lame tak layan . kbaii .

No comments:

Post a Comment