Wednesday 25 January 2012

new cover =D

  


assalammualaikum , anyeonghaseyo !

AAAAAAA ~ itu cover terbaru aku . baru habis buat . urghhhh , penat gilaa . tapi aku rasa better sikit laa cover nie dari yang sebelum nie aku tunjuk . kan buruk ? // Lol . puji diri sendiri . aku ikut tuto Nana unnie . memang perfect 100000% . itulah hasilnya . so , aku guna cover ni lah buat FF kat blog FF // ayat alienn . aku happy gilaa nie ! first taim aku dapat pujian dari cover aku . Luls . // aku sendiri yang puji . ahakss . poyo je lebih . cube bezakan cover baru dengan cover lame ?

                                                                         SEBELUM

                                                                         SELEPAS

mane better ? bukan aku nak nunjuk-2 , but mintak kepastian . hikhik . aku dah boleh tidur lena sebab cover dah siappp ! aku ingat nak buat FF tu sekarang tapi FF tu kat kawan aku pulakk . so , tak pasti bila boleh dipamerkan kat lagi satu blog . Luls . okae , hati dah senang so , mau buat header baru then , layan YT .
ppyong !

No comments:

Post a Comment