Tuesday 24 January 2012

nak sharing kejapp

                   Splashsnowdrop120114_large

                                                              serious , cute gilaaaa !!!
assalammualaikum , anyeonghaseyo !

yo ! aku kembali updates hari nie . semalam pegi main bowling kat Johor . seriously , lawak gilaaaa ! terutama makngah and ateh aku . aku rasa bergegar kut tempat tu . diorang pegi baling bola bowling tu . aaaaaaaa ! gelak gilaaa lah aku ! then , lepas pegi main bowling tu , kitorang lepak dinner . then , pergi Danga Bay . macam budak kecik je naik kereta api . adik-2 sedara aku nak naik , so aku pun join sekali lah . aku pun try naik Black Hole Oddesey ke mende entah namanya . alaaaaaa ~ tak seram kut . aku ingat kecut perut kut naik tu . macam roller coaster jugak then masuk rumah hantu . tak seram ! hantu just patung . aku and cousin-2 aku gelak adalah . Lol . then , aku try masuk The Vortex kut namanya . // taktahu . masuk tu pun gelak ! benda tu buat aku pening . alaaa ~ macam mane nak story ea ? alaaaa . lantaklah tapi memang syokk . dah lama aku tak pergi situ . aku last pergi pun taim darjah 3 . aaaaaa ! lamaaaa gilaaaa . aku bercuti kat rumah paklong aku . memang best ! aku dapat tengok ulangan Running Man . // poyo . aku kan takde One HD , so poyo sikit nak cerita nie . aku pun tengok Ombak Rindu . perghhh ~ tangkap leleh aku tengok filem tu . semua terkejut tengok aku nangis . ahaksss . diorang tak pernah tengok aku nangis gilaa-2 kut . Lol . then sekarang , aku tengah gilaa kat manga ! serious , taktahu start bila . buat masa nie aku dah baca 6 manga . tu pun pinjam dari kawan . memang best ! arghhh ~ aku jatuh hati kat Haruichi !!! suami terbaru aku . Lol . okae , chow .

No comments:

Post a Comment