Thursday 24 May 2012

30 Day EXO Challenge | Sometimes ='(

                   


Assalammualaikum .


Ehem . Aku ... selalu rasa sunyi . Aku harap sangat itu semua hanya perasaan aku tapi , kenyataan . Semalam , Azira text aku . Dia kata ... dia rindu aku dalam TDD . Aku bukannya tak layan atau benci TDD but ... Sometime ... Aku ... Entahlah . Give me time , please . Aku nak cuba refleksi diri balik kenapa aku macam ni T_T


                    


*Kesatairmata* Stop pasal Sometime . Aku nak cerita pasal tajuk kedua aku . Lol . Kedua ke ? Heh . Lantaklah . 30 Day EXO Challenge . Dengar macam best . Luls . Memang best pun bagi aku bab bab EXO ni . Heh . I got it from Jea . Luls . Got it ? Bukan aku yang nak ke --" So , First Day of EXO Challenge .


                                                   Day 1 - Your Favourite Teaser .

Favourite Teaser EXO pilihan aku ? Kalau ikutkan ... semua aku suka -.-" Tapi kalau ikutkan teaser yang selalu aku tengok dan aku ulang balik ialah teaser yang ke 2, 9 dan 20 . Aku tak pasti kenapa aku selalu tengok dan ulang balik teaser tersebut . HAHAHA !! Terutamanya teaser ke-2 . Tarian Luhan dan Kai buat aku tergoda . Sejak tengok teaser ni aku dah suka kat Luhan . Heh . Kejujuran k --"


Ppyong .