Monday 28 May 2012

FF | Day 4 EXO Challenge

                     

Assalammualaikum .


Aku ingat , nak re-new balik lah Find Ghost tu . Entah kenapa aku rajin sangat nak re-new balik . Sebab aku rasa , storyline Find Ghost sekarang ni , macam tak masuk akal -.- Lol . Macam apa jeh aku buat roh LJoe tu menggangu student sekolah tersebut . Watde ? --" Heh .


Liar . Fanfic terbaru aku . Heh . Lolololol . Find Ghost nak re-new balik , Our Melody Love dan The Truth belum siap , nak tambah dengan Liar ? Heh lol . Aku memang melepaskan kerinduan aku terhadap FF -.- Luls . Tapi , bila fikirkan storyline Liar ni , macam familiar sangat pulakk -.- Lantaklah . Chanyeol watak utama . Luls . 


                  
OMG ! We feel the same. Who would’ve thought we’re on the same boat.! I think it called fate. “We’re meant for each other”


Aku ada cerita kan Sabtu haritu keluarga aku ada buat kenduri arwah . Aku berjumpa dengan kembar terbaik aku iaitu Nurulaffifah Hanim . Semestinya lah Kpop topik utama aku dan dia -.- Dia ada cerita time Hari Guru di sekolah dia haritu , dia perform tarian Sherlock dengan member dia . AAAAAAAAAAAAAAAAA !! Serious aku jealous . Sekolah aku takde langsung nak buat tarian-tarian ni . Nasyid pun takde . Apakah ? -.- Balik tu , aku cakap kat mak aku ,


Mama , nak sekolah dengan dia lah . Serious , adik jeles dia dapat perform lagu Sherlock . Best tahap gaban sekolah dia . Sekolah adik more tu sukan . Buka sekolah , nak sekolah sana .


Mak aku balas ,


Sekolah kau tu pendalaman . Sekolah dia kat pekan , berhampiran dengan KL . Mestilah sekolah dia aktif buat performance macam tu . Nak pindah jauh sangat .

AAAAAAAAAAAA !! Serious , aku memang jeles dengan dia . Kawan dia sporting kalau ajak join perform macam tu -.-" Aku nak pindah sekolahh !!! Luls .


                  


Pengakhiran topik , Day 4 EXO Challenge .


                                           Day 4 - You Ultimate Bias From EXO


Ultimate bias ? Kalau ikutkan , 12 orang member EXO tu ultimate bias aku . Heh lol . Nak pilih satu , rasa bersalah pulakk pada member lain -.- Baekhyun , Sehun , Luhan , Chanyeol . Paling utama dalam EXO --"


Blah .